2019. június 25., kedd

Kae Westa: Karvalyszárnyon című könyvének szereplői montázsokban

Az az igazság, hogy amióta elolvastam ezt a könyvet, a szívem egy része ott maradt. Akkora élmény volt számomra, hogy csak akkor voltam ennél is boldogabb, amikor meghallottam, hogy lesz folytatása. Bizony! Mert érkezik ám nem sokára, méghozzá Snaukaszív címmel. Az írónőtől megtudhatjuk itt, hogy a folytatás kéziratát már befejezte, ami még átdolgozás alatt van, de nagyon bízunk benne, hogy mielőbb olvashatjuk! 
Régóta készültem már arra, hogy a szívemnek oly kedves karaktereket valamilyen módon ábrázolni tudjam a Karvalyszárnyonból, de kellő rajztudás híján a Pinterest segítségével készítettem nekik egy-egy montázst, ami egy kicsit az ő történetüket, jellemüket is ábrázolja. Fogadjátok őket szeretettel, néhányukkal találkozhatunk a folytatásban is, így akik olvasták már, azok számára egy kis visszatekintés, akik pedig még nem merültek el ebben a fantasztikus világban, nekik kedvcsinálónak ajánlom. Ne hagyjátok ki a várólistáról, megéri! A karvalyszárnyon értékelését itt olvashatjátok a blogomon.
És akkor nézzük a könyv szereplőit:
Shastor Pelagios

Vare Pelagios

Bartilliai Caliannara

Zurvan Delanga

Reynir Torgul

Arinka


Nagyon várunk, Snaukaszív!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése