2019. április 12., péntek

Márciusi olvasmányok

Szép és tartalmas márciusom volt olvasások szempontjából is, mert magamhoz képest sok könyvet sikerült elolvasnom.
Még február végén kezdtem el olvasni Chris Colfer Kívánságvarázslat című könyvét, csak márciusban sikerült befejezni, így ehhez a hónaphoz sorolom. Igazi boldog meglepetés volt ez a mesés történet egy fiatal férfi író tollából, aki bizonyára örök gyermek lelkületű, mert annyira jól ábrázolta kedvenc mesehőseinket és olyan szuper izgalmas történetet kerített köréjük, hogy még a Grimm testvérek is megirigyelhetnék. :) 
Bővebben a könyvről itt olvashattok.
Imádtam! Tudtam, hogy egy Ilona Andrews könyv nem fog csalódást okozni, mert a sorozat első része nagy kedvencem, de nem is gondoltam, hogy ennyire fog tetszeni! Így egy újabb kedvencet avattam ebben a szörnyekkel, belevaló főhősnővel, cuki alakváltóval és több szálon futó történettel megpakolt könyv személyében. A molyos értékelésem itt olvasható.
Tündér Lalával a márciusi Habos Kakaó Olvasóklub miatt ismerkedtem meg, és nagyon örülök neki, hogy elolvastam, mert egy gyönyörű mesébe ágyazta be Szabó Magda azt, amit gyermek és szülő a szeretet nevében egymásért képes megtenni. Alsós kisfiúknak, és leginkább a zsiványabbaknak szeretettel ajánlom, mert nagyon jó példával tud szolgálni számukra.
A hónap legnagyobb meglepetése volt nekem ez a könyv, mert sci-fi címkéjű könyvekbe nem igazán szoktam belekezdeni, de Szantii ajánlására felbátorodtam, és milyen jól tettem! A borító olyan gyönyörű, hogy akár órákig el tudnám nézni és nagyon izgalmas Földön kívüli kalandokat élhetünk át olvasás közben. Bártran ajánlom azoknak is, akik hozzám hasonlóan ismeretlenek a sci-fi műfajban, de szeretik a romantikát, mert itt tényleg azon van inkább a hangsúly, a háttértörténet pedig nagyon egyedi és izgalmas világot teremt hozzá. Szuper volt! *-* 
Nagyon szerettem ezt a történetet is, ami a legismertebb mesehősök gyermekeiről szól. A fordítás fantasztikus volt és a könyv szerkezete, a mesélő kiszólásai is mind-mind egyedivé tették ezt a sorozatból készített könyvet. Igazi mesés, csajos, csini rucis könyv, ami visszarepít minket azokba az időkbe, amikor imádatunk tárgya egy Disney hercegnő volt.
Örülök, hogy megismerkedtem Minka történetével is. A könyv elején Minka problémája nagyon valós, és a végén az írónő talál is rá megoldást, de volt egy pici hiányérzetem azzal kapcsolatban, hogy talán megért volna még néhány mondatot a szülőkkel való beszélgetés erről, a kislány megnyugtatása szavakkal, tettekkel a szülők részéről, hogy jobban átjöjjön az üzenet. Az egy "Rendben." nekem ott kicsit kevés volt szülői részről, de ezt leszámítva nagyon aranyos történet és csodálatosak az illusztrációk.
Fájó szívvel nyugtázom, hogy már csak két rész van hátra a 12 részes sorozatból és mindjárt vége... Az időkapuk titkairól sok minden kiderül ebben a részben és a gyerekek megint bebizonyítják, hogy mennyire méltóak ezeknek a titkoknak a birtoklására és őrzésére. Szívem csücske lett az Ulysses Moore sorozat, ami mindig velem marad, mert csupa olyan dologgal találkoztam benne és pont olyan arányokban, ami a személyes érdeklődésemet, kalandvágyamat és ingerküszöbömet a legmegfelelőbb arányokban éri el és elégíti ki. Nagy boldogság, hogy rátaláltam, azt hiszem ez a sorozat az én nagybetűs IFJÚSÁGI sorozatom. 

Ezek a könyvek fértek bele a márciusi hónapomba, és nagyon széppé is tették. Izgalmas, mesés, varázsos hónap volt. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése